Výměna zboží a reklamace

 

♣Výměna Zboží♣

 

Vážený zákazníku, v případě, že zboží dorazilo poškozené, nebo požadujete výměnu zboží za jiný kus, větší nebo menší velikost, zadejte prosím e-mailovou adresu a postupujte dle následujících pokynů:

·         po obdržení potvrzení o výměně, musí být zboží doručeno na adresu sídla: P&J Jewellery s.r.o., V Zátiší 810/1, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

·         o výměnu zboží, lze zažádat pouze do uplynutí max. doby 30 dní od data převzetí zásilky (v případě více částí, se počítá jako doba převzetí poslední část zásilky)

·         zboží nesmí vykazovat značné známky opotřebení

·         zboží prosím zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození (původní obal není podmínkou!)

·         balík může být zaslán libovolným přepravcem (doporučujeme pojistit)

·         o přijetí balíku budete informováni e-mailem


♣Reklamace zboží♣

 

V případě, že zboží přišlo poničené, nebo se jedná o výrobní vadu, zadejte prosím e-mailovou adresu a postupujte dle následujících pokynů:

 

 

·         vyplňte internetový formulář, který je nezbytný k přijetí a následnému kladnému vyřízení reklamace a přiložte k němu kopii dokladu (ne starší 2 let)

·         zboží prosím zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození (původní obal není podmínkou!)

·         po obdržení uznání případné reklamace zašlete zboží na adresu sídla: P&J Jewellery s.r.o., V Zátiší 810/1, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

·         podle zákonu o ochraně spotřebitele máte nárok zboží reklamovat od data převzetí, max. však do 730 dní.

·         balík může být zaslán libovolným přepravcem (doporučujeme pojistit)

·         o přijetí balíku budete informováni e-mailem

Přijímáme pouze reklamace v souladu § 619 obč. zák. Zboží nesmí být poškozeno mechanicky, chemicky nebo nesprávným používáním. Musí být správně udržováno. Dále dle § 599 obč. zák. reklamace musí být uplatněna bezodkladně, již při prvním náznaku jakékoliv vady. 

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:

  • je-li vada je na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,
  • jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím,
  • vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo vyplývá-li to z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením nebo přišlo ze strany kupujícího do kontaktu s vodou a jinou tekutinou, která by mohla poškodit pružnost a odolnost zboží,
  • vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.

 

♣VRÁCENÍ ZBOŽÍ♣

Vážený zákazníku, v případě že zboží, které jste si objednal nevyhovuje vašim požadavkům, nebo přišlo již poškozené a požadujete vrácení peněz, zadejte prosím e-mailovou adresu a postupujte dle následujících pokynů: 

·         odstoupení od kupní smlouvy je možné do uplynutí max. doby 30 dní od data převzetí první zásilky

·         zboží prosím zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození (původní obal není podmínkou!)

·         po obdržení potvrzení o vrácení, zašlete zboží na adresu sídla: P&J Jewellery s.r.o., V Zátiší 810/1, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory

·         balík může být zaslán libovolným přepravcem (doporučujeme pojistit)

·        v případě, že balíček dorazí již poškozený, neprodleně nás kontaktujte. V případě promlčení poškození zboží již během přepravy, se prodejce zprošťuje odpovědnosti vůči odstoupení od kupní smlouvy a může takovou žádost okamžitě odmítnout.

·         o přijetí balíku budete informováni e-mailem

 

 

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení